پیروزی مقابل ذوب‌آهن سخت بود

سرمربی تیم شهرداری بندر عباس گفت: در این بازی‌ها سخت ثانیه‌های پایانی تعیین کننده نتیجه بازی هستند، بازیکنان تیم ما جوان هستند و خوشحالم که با تجربه کم توانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا هنگام پور پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی و نزدیکی بود، فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت بردند.

وی ادامه داد: بسکتبال بازی لحظه‌ها است بازیکنان تیم ما با صبوری و آرامش بازی را برد، امروز مزد صبوری تیممان را گرفتیم.

سرمربی تیم شهرداری بندر عباس افزود: در این بازی‌ها سخت ثانیه‌های پایانی تعیین کننده نتیجه بازی هستند، بازیکنان تیم ما جوان هستند و خوشحالم که با تجربه کم توانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم. 

هنگام پور اضافه کرد: اعتراض نیمکت نشینان به داور اشتباه است، اما در کل داوری خوبی را شاهد بودیم و برای هر دو تیم قضاوت خوبی را انجام داد.

حساسیت در کوارتر پایانی به اوج رسید

 علی جمشیدی، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری بندر عباس نیز اظهار کرد: حساسیت این بازی در اواخر به حداکثر خود رسید، از این بابت خوشحالم که توانستیم تیم پرقدرت ذوب آهن را شکست دهیم.

وی اضافه کرد: بازی سخت و حساسی را در پیش روداشتیم و هر دو تیم در جدول برابر بودند و همین باعث شد که بازی از حساسیت بالایی برخوردار باشد.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری بندر عباس ادامه داد: حساسیت این بازی در اواخر به حداکثر خود رسید، از این بابت خوشحالم که توانستیم تیم پرقدرت ذوب آهن را شکست دهیم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری بندر عباس افزود: در شرایطی از بازی کنترل را دست دادیم و تیم ذوب آهن توانست از ما پیشی بگیرد، اما بازیکنان ما  جنگیدند و توانستند پیروز این دیدار دشوار شوند.

جمشیدی اضافه کرد: برای تیم ذوب آهن وهوادارانش احترام زیادی قائل هستم، اما بسکتبال، بازی لحظه‌ها است.

کد خبر 406090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.