شکست ذوب آهن در کوارتر پایانی

 تیم شهرداری بندر عباس در یک بازی سخت و نفس گیر توانست تیم ذوب آهن را در خانه شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز-۲۶- دی ماه - در هفته ۱۹ لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در اصفهان میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود که این بازی با نتیجه ۶۶ بر ۶۸  به سود شهرداری بندر عباس به پایان رسید.

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: سیامک ترابی خواه، مجتبی رجایی، پویا یخچالی، محمد زارعی، جاناتان داگ بو، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوشدونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری، نانانیا بوریچ

ترکیب تیم شهرداری بندر عباس: کامران مقبلی، اسحاق حاتمی فر، کدار ادواردز، محمد یزدان پناه، مرتضی طاهری، عبدالصمد سرودی، علی جمشیدی، امید قاری نژاد، رضا مرادی، نیما راهی زاده، دیلی کواسی، یونس لاله زاده

کوارتر اول:

تیم شعرداری بندر عباس این کوارتر را با یک پرتاب سه امتیازی آغاز کرد. تیم بندر عباس در ابتدای بازی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت و از تیم ذوب آهن پیش افتاد اما ذوب آهن پس از گذشت شش دقیقه از کوارتر اول به بازی بازگشت و اختلاف خود را با تیم بندر عباس زیاد کرد.تیم ذوب آهن بع بازی نسبتا خوب خود ادامه داد و این کوارتر را با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به پایان رساند.

کوارتر دوم:

در کوارتر دوم این بازی هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش می‌کردند. در اوایل کوارتر هر دو تیم دوش به دوش یکدیگر امتیاز کسب می‌کردند اما تیم ذوب آهن عملکرد بهتری را دراین کوارتر به نمایش گذاشت و با امتیاز بیشتر نسبت به تیم شهرداری بندر عباس و با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ به رختکن رفت.

کوارتر سوم: 

در این کوارتر ذوب آهن با درخشش جاناتان داگ بو توانست در همان دقایق ابتدایی بازی اختلاف را با تیم شهرداری بندر عباس زیاد کند، تیم بندر عباس برای کم کردن اختلاف خود تلاش بسیاری را انجام داد و توانست امتیاز های از دست رفته را جبران کند اما باز هم تیم میزبان این کوارتر را با نتیجه ۵۵ بر ۵۴ به پایان رساند.

کوارتر چهارم:

در ابتدای کوارتر آخر این بازی تیم شهرداری بندر عباس بازی را بهتر آغاز کرد پس از آن هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش زیادی را انجام می‌دادند و امتیاز های متوالی را کسب می‌کردند، در اواخر این کوارتر بازی بسیار نفس گیر شده بود و دو تیم در موقعیت های خوبی قرار می‌گرفتند اما در نهایت تیم شهرداری بندر عباس توانست با نتیجه  ۶۸ بر ۶۶ پیروز این بازی شود.

حواشی بازی:

ایمان زندی بازیکن تیم ذوب آهن این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و از کنار زمین نظاره گر بازی بود.

حدود ۲۰۰ نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه ملت اصفهان آمده بودند.

مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن  به ورزشگاه آمده بود و از نزدیک نظاره گر این رقابت بود.

کد خبر 406087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.