امداد رسانی هلال احمر به ۱۴۷ حادثه دیده برف و کولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۴۷ حادثه دیده ناشی از بارش برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا ‌به نقل از جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی ‌با اشاره به ورود سامانه بارشی ‌به استان، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، به ۱۴۷ نفر از هم استانی های عزیز در مناطق سردسیر استان از جمله محور شهرضا - آباده که بر اثر کاهش دمای ناگهانی ‌و لغزندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی انجام شده است.

کریمی ‌افزود: در محور یادشده نجاتگران این ‌جمعیت به ۱۰ مورد حادثه واژگونی ‌خودرو سبک ‌و سنگین ‌و به بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در برف امدادرسانی کرده ‌و مقادیری پتو و کنسروجات در بین حادثه دیدگان ‌توزیع شد.

وی ‌تصریح کرد: در این عملیات ‌ها جمعیت هلال احمر استان با مشارکت ۲۴ تیم عملیاتی شامل ۶۴ نفر نجاتگر و پرسنل عملیاتی ‌و به کارگیری ۲۲ دستگاه آمبولانس، خودرو نجات و کمک دار، اقدام به امدادرسانی به حادثه ‌دیدگان در این حوادث کرد.

ارسال  یک هزار و ۶۰۰  تخته موکت به منطقه زلزله زده استان هرمزگان

کریمی ‌با تاکید به وقوع سیل ‌در بخش هایی از کشور، گفت: محموله کمک‌های ‌این ‌جمعیت ‌به مردم سیل زده استان ‌هرمزگان شامل هزار و ۶۰۰ تخته موکت بوده که به وسیله ‌یک دستگاه تریلی بارگیری و ارسال شده است، ضمن آنکه تیم های امدادی منطقه شرق و جنوب استان به منظور امدادرسانی به هموطنان سیل زده استان های سیستان ‌و هرمزگان در وضعیت زرد یعنی آماده باش هستند.

معاون ‌امداد ‌و نجات جمعیت ‌هلال احمر استان اصفهان ‌به ‌مسافرین ‌و رانندگانی ‌که قصد سفر به مناطق کوهستانی ‌و سردسیر را دارند، توصیه کرد: باتوجه ‌به شرایط ‌جوی ‌و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده ‌و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند ‌و توصیه های ایمنی رانندگی را رعایت کنند.

کد خبر 406076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.