بارش برف و باران استان اصفهان را فرامی گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ امواج ناپایدار از روز جمعه به استان، گفت: بارش برف و باران از فردا در غرب استان اصفهان آغاز می شود و با تقویت سامانه بارشی روزهای شنبه و یکشنبه بارشها را در بسیاری از مناطق استان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان تا اوایل هفته آینده، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود؛ همچنین از اواخر امروز در نیمه غربی استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بارش برف و باران از روز جمعه در غرب استان آغاز می شود و روزهای شنبه و یکشنبه با تقویت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق استان بارش ها را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 406069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روژین IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    من می خواهم باران بیاره