کیهانی: جایگزینی هاشمی رفسنجانی برای نظام  بسیار دشورا است

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: آیت الله هاشمی که می توانست موثر باشد هاشمی در قدرت بود زیرا به ویژه در دولت احمدی نژاد هاشمی قدرتی نداشت و تنها به عنوان یکی از سران نظام اظهارنظرهایی داشت.

محمدکیهانی در گفت و گو با ایمنا، پیرامون شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب جزو حلقه مدیریت کشور بود و در ادامه نیز فارغ از چندین سال آخر عمرش جزو تصمیم گیران عالی رتبه نظام بود از همین رو ایشان از بسیاری از رازهای اصلی نظام با خبر بود و همیشه مرجع بسیاری از سوالات بود. اما در اوخر عمر خود به دلیل موضع گیری های متفاوت نسبت به برخی اشخاص و نهادها تا حدودی از قدرت فاصله گرفته بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی که می توانست موثر باشد هاشمی در قدرت بود زیرا به ویژه در دولت احمدی نژاد هاشمی قدرتی نداشت و تنها به عنوان یکی از سران نظام اظهارنظرهایی داشت که در برخی موارد مورد تخریب گروه های سیاسی قرار می گرفت، بنابراین اگر هاشمی در این شرایط کشور حضور داشت نمی توانست موثر باشد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: جایگزینی هاشمی رفسنجانی برای نظام بسیار دشوار است زیرا هاشمی از محبوبیت خاصی بین جناح ها برخوردار بود و همچنان نیز  در بین اصولگریان و اصلاح طلبان اصیل اعتبار دارد.

کد خبر 406050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.