گزینه ویرایش به توئیتر اضافه نمی‌شود

جک دورسی، مدیر ارشد اجرایی توئیتر در یک جلسه پرسش و پاسخ ویدئویی اعلام کرد گزینه ویرایش، هیچگاه به این شبکه اجتماعی افزوده نمی‌شود.

به گزارش ایمنا، کاربران توئیتر از زمان راه‌اندازی این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۶ میلادی، خواستار گزینه‌ای برای ادیت توئیت‌های خود بودند، اما این شرکت همیشه از ارائه آن طفره رفته و می‌گوید مشکل را بررسی می‌کند. اکنون جک دورسی، مدیر ارشد اجرایی توئیتر  پاسخی قاطع به این سؤال داده است. طی یک جلسه پرسش و پاسخ، ویدئویی با نشریه "ویرد" (Wired) از او پرسیده شد آیا امکان ویرایش در سال ۲۰۲۰ به توئیتر افزوده می‌شود یا خیر. او با لبخند نامحسوسی پاسخ داد: جواب این سؤال نه است.

این پاسخ چندان غیرمنتظره نیست؛ هرچند کاربران توئیتر، مدت‌ها است که درباره مزایای گزینه ادیت بحث می‌کنند، اما این شرکت همیشه پاسخی دو پهلو به کاربران داده و هیچگاه سعی نکرد این مشکل را برطرف کند. در ویدئوی پرسش و پاسخ، دورسی توضیح داد که نبود گزینه اصلاح در توئیتر به طراحی اصلی این شبکه اجتماعی مربوط است.

مدیر ارشد اجرایی توئیتر  گفت: ما به عنوان یک سرویس اس ام اس و ارسال متن، فعالیت خود را آغاز کردیم؛ هنگامی‌که شما پیامی ارسال می‌کنید، نمی‌توانید آن را پس بگیرید. ما می‌خواهیم همین ویژگی را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 406045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.