نمایش همسایه‌آزاری با زبان طنز در تابلوهای تبلیغات شهری

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون مسائل آپارتمان‌ها و مکان‌های پر جمعیت بوده که روی ۳۰۰ تابلو شهری به مدت دو هفته در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون مسائل آپارتمان‌ها و مکان‌های پُر جمعیت است.

وی با بیان اینکه پنج واحد با موضوع همسایه‌آزاری با زبان طنز و معکوس و با تصویرسازی قوی با همشهریان ارتباط برقرار می‌کند، افزود: این طرح‌ها به مدت دو هفته میهمان تابلوهای تبلیغات شهری خواهد بود.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: این طرح‌ها به مردم آموزش می‌دهد که فرهنگ زندگی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی پر جمعیت را داشته باشند، به عنوان مثال «در آسانسور سیگار نکشند»، «صدای تلویزیون را زیاد نکنند» و «در راهروها با صدای بلند صحبت نکنند».

وی تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی سطح شهر نصب می‌شود.

رضایی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 406044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.