اجرای ۲۲ پروژه عمرانی به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان در شهر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر قراردادهای خرید و اجرای آسفالت، هم اکنون ۲۲ پروژه به مبلغ ۲۷۴ میلیارد تومان در سطح شهر در حال اجرا است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجتمع تولیدی صفه بزرگترین قطب تولیدی مصالح عمرانی شهر از نظر کیفیت، سرعت و نوآوری در تولیدات بوده که در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در انتهای بلوار رضوان واقع شده است.

وی با اشاره به ظرفیت این مجتمع، تصریح کرد: در این مجتمع معدن سنگ لاشه آهکی کوه رضوان با ظرفیت بهره‌برداری ۹۰۰ هزار تن در سال وجود دارد که در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۸۰۰ هزارتن مصالح از آن استخراج شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: مجتمع تولیدی صفه دارای چهار واحد خردایش و دانه‌بندی سنگ با ظرفیت روزانه تولید بیش از سه هزار تن مصالح سنگی دانه بندی شده است.

وی با بیان اینکه در مجتمع تولیدی صفه دو دستگاه کارخانه آسفالت با ظرفیت اسمی ۲۰۰ تن در ساعت و ۱۶۰ تن در ساعت وجود دارد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها با آخرین تکنولوژی روز دنیا خریداری و نصب و راه‌اندازی شده که ظرفیت تولید روزانه انواع آسفالت با دانه بندی از صفر تا  ۲۵ همچنین علاوه بر آن امکان تولید انواع آسفالت های نوین و با کارایی بالا را دارد.

طرفه‌تابان با بیان اینکه در مجتمع تولیدی صفه چهار دستگاه بچینگ تولید بتن آماده با ظرفیت ۳۴۰مترمکعب در ساعت وجود دارد، گفت: از دیگر تولیدات این مجتمع قطعات بتنی و به خصوص جداول بتنی پیش ساخته به روش پرس‌تر است که با ظرفیت تولید بیش از ۱۲ هزار قطعه در ماه فعال است.

وی تصریح کرد: در مجتمع تولیدی صفه قسمت‌های دیگر مانند واحد کنترل کیفیت، واحد نگهداری و تعمیرات، واحد توزین، واحد ماسه‌شویی جهت تولید بتن مورد نیاز پروژه‌های سازمان نیز تولید می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این مجتمع تاکنون بالغ بر ۱۷۰ هزار تن بتن، ۱۲۰ هزار تن آسفالت و ۱۰۰ هزار قالب قطعات پیش ساخته بتن با بالاترین کیفیت تولید شده است، تاکید کرد: در مجتمع تولیدی صفه حدود ۱۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم  و نفرات دیگری نیز به صورت غیر مستقیم و در قالب شرکت های پیمانکاری در حال فعالیت هستند.

وی اظهارکرد: آزمایشگاه کنترل کیفیت و مکانیک خاک دو رسالت مهم در واحدهای تولیدی دارد که صدور مجوز تولید، استخراج و توزیع مصالح تولیدی ساختمانی از لحاظ کیفیت و انجام آزمایش های مورد درخواست استاندارد و تحقیقات صنعتی جهت صدور استاندارد مصالح شرکت های معرفی شده به عنوان آزمایشگاه همکار از رسالت‌های مهم این آزمایشگاه است.

 طرفه‌تابان پشتیبانی و تأمین نیازهای اجرای پروژه های عمرانی، تجهیز و بهینه سازی ناوگان ماشین آلات خود مطابق با نیاز شهرداری و بالاترین تکنولوژی روز را از اهداف این سازمان دانست و با تاکید بر این نکته که پروژه های عمرانی شهر در مسیر پیشرفت بسیار خوبی قرار دارد، ‌ گفت: سازمان عمران با کسب ۱۱۵ درصد جذب بودجه در ۹ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۵ درصد رشد داشته است.

 وی تصریح کرد: علاوه بر قراردادهای خرید و اجرای آسفالت، هم اکنون ۲۲ پروژه به مبلغ ۲۷۴ میلیارد تومان توسط سازمان عمران در سطح شهر در حال اجرا است.

کد خبر 406042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.