اتمام بدنه سازی طولانی ترین زیرگذر شیراز

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر بدنه سازی پروژه زیرگذر گلستان در مراحل نهایی قرار دارد و امسال بدنه و فضای سبز این پروژه به طور کامل به اتمام رسیده و یک لاین باقی مانده آن نیز برای عبور و مرور باز می‌شود.

به گزارش ایمنا، اسماعیل صالحی با اشاره به چپگرد صدرا اظهار کرد: چپگرد صدرا هم اکنون به سرعت در حال ساخت است، اما با توجه به اینکه بخشی از آن در مسیر زیرگذر گلستان است باید این مسیر مدتی مسدود شود، بنابراین نیازمند همکاری پلیس هستیم و این پروژه احتمالاً اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ١٠٢ پروژه در مناطق و بیش از ٢٧پروژه بزرگ و ویژه در زیرمجموعه این معاونت فعال است که برخی از آنها در مراحل نهایی قرار داشته و به زودی بهره برداری خواهند شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به تقاطع دکتر خدادوست گفت: این پروژه در سه ماهه اول سال آینده به اتمام می‌رسد که البته تلاش داریم هفته شیراز آن را به بهره برداری برسانیم، همچنین پروژه های سه گانه بزرگراه مهدیه، ادامه تقاطع رودکی و تقاطع مهدیه امیرکبیر تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

وی در خصوص روند اجرای ساختمان شهرداری شیراز گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال چهار طبقه از بلوک یک این پروژه بهره برداری می‌شود که با اتمام آن دو معاونت عمرانی و راه و شهرسازی به این ساختمان نقل مکان می‌کنند.

صالحی اظهار کرد: پنج طبقه دیگر این پروژه و موتورخانه آن نیز تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسند و با افتتاح آنها معاونت های مالی و اقتصادی و برنامه ریزی و نیز مدیریت ‌ها و زیر مجموعه های آن ها به ساختمان جدید شهرداری نقل مکان می‌کنند.

وی از تمرکز معاونت‌ها و ادارات شهرداری در یک محل برای تسهیل در کار مردم به عنوان یکی از نقاط قوت این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد: در خصوص پارکینگ مورد نیاز در حال حاضر مشکلی در این مجموعه نداریم، اما به دنبال توسعه پارکینگ ‌ها هستیم.

کد خبر 406040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.