آماده‌باش مراکز بیمه ای برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان

بر اساس دستور صادر شده از سوی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی سیستان وبلوچستان و استانهای همجوار برای ارائه خدمات لازم در اسرع وقت به هموطنان آسیب دیده تحت پوشش این سازمان در این حادثه در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد؛

بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های سازمان تامین اجتماعی برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

در پی وقوع سیل در استان‌ سیستان و بلوچستان ، دکتر مصطفیسالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با ابراز تاثر از خسارات بوجود آمده، بر بسیج امکانات و تجهیزات ملکی این سازمان برای رسیدگی و ارائه خدمات به سیل زدگان این استان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس این دستور اداری، مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی سیستان وبلوچستان و استانهای همجوار برای ارائه خدمات لازم در اسرع وقت به هموطنان آسیب دیده تحت پوشش این سازمان در این حادثه در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

همچنین اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز موظف شده است در خصوص برقراری سریع بیمه بیکاری برای بیمه شدگان بیکار شده در اثر این حادثه و سایر تعهدات بیمه ای این سازمان تمهیدات لازم را پیش بینی و اجرا نماید.

مقرر شده است، تیم های پزشکی سیار سازمان تامین اجتماعی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان مستقر و خدمات درمانی، دارویی، مشاوره و... را ارائه کنند.

همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی داوطلبانه کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به مناطق سیل زده ارسال شود.

در این نامه از شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی نیز خواسته شده است سریعاً نسبت به امداد رسانی و ارسال تجهیزات موردنیاز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

۱۸h

کد خبر 406024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.