منافع برخی افراد در ذوب آهن قطع شده است

سیصد و هشتادو دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از سرمربی مان خواستم در دیدار با سپاهان خودش را نشان دهد" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به صحبت های منصور یزدی زاده دارد. یزدی زاده در مراسم معارفه سرمربی جدید گاندو ها عنوان داشته است که از محمدی حمایت می کند و همچنین از سرمربی جدید این تیم که قبلا در بازی های آسیایی توانسته بود با تیم پاختاکور بر سپاهان غلبه کند، خواسته است فاتح شهرآورد  اصفهان در دور برگشت لیگ برتر شود .

"منافع برخی افراد در ذوب آهن قطع شده است" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به صحبت های جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن دارد. وی در مراسم معارفه سرمربی جدید ذوب آهن گزارشی از عملکرد پنج ماهه خود ارائه داده و با زیر سوال بردن مدیریت گذشته، گفت: ما توانستیم بدهی صد میلیاردی را به نصف کاهش دهیم. در چارت اداری باشگاه ذوب در زمان آذری فردی بوده که ماهانه ۱۵ میلیون تومان حقوق می گرفت و وی با قطع این حقوق با حاشیه سازی از سوی این افراد رو به رو شده ایم.

"فقط تیم مرا شکست ندهید" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به صحبت های علیرضا منصوریان در مراسم تکریم خود دارد. وی در انتهای صحبت های خود در این مراسم برای ذوب آهنی ها آرزوی موفقیت کرده و گفته است امیدوارم ذوب آهن تمامی تیم های لیگ را ببرد و تنها در صورتی که منصوریان سرمربی تیمی شود ذوبی ها آن تیم را نتوانند شکست دهند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 406018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.