تامین کالاهای اساسی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

نماینده تام الاختیار قائم مقام وزیر صمت در رفع مشکلات مناطق آسیب دیده از سیل گفت: تامین کالاهای اساسی مناطق آسیب دیده ازسیل در سیستان و بلوچستان در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایرج حسن پور گفت: تمامی اعضا شورای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس دستور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی موظف شدند اهتمام ویژه در امر کمک رسانی داشته باشند و همکاری لازم را صورت دهند.

وی افزود: تیم کارشناسی هم تشکیل و به منطقه اعزام گردیده و ضمن بازدیدهایی از مناطق سیل زده، نیاز به ارزاق را احصا و در سریع‌ترین زمان ممکن در صدد تأمین آن برخواهند آمد.

حسن پور گفت: با توجه به وقوع سیل و نیاز به کالاهای اساسی، جهت توزیع در مناطق آسیب دیده، وزارت صنعت، معدن و تجارت آمادگی کامل جهت تأمین کالاهای اساسی را دارد و در این زمینه با قید فوریت و بر اساس مسؤلیت اجتماعی برنامه ریزی کامل صورت پذیرفته است.

وی اظهار کرد: سهمیه کالاهای اساسی ویژه ارزاق عمومی از جمله آرد، برنج، گوشت از سوی دستگاه‌های حوزه‌ی بازرگانی وزارت صمت تخصیص داده شده که در آن مناطق توزیع شود.

حسن پور گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام توان در کنار مسؤلین دست اندر کار در امر خدمت رسانی و مردم مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها جهت رفع مشکلات استفاده خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت، ایرج حسن پور به عنوان نماینده ی تام الاختیار ایشان در رفع مشکلات، تأمین ارزاق مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان منصوب شد.

کد خبر 405972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.