فرانکشتاین به جشنواره تئاتر فجر نمی رود

بانیپال شومون که این روزها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی کرگدن است، در صفحه شخصی خود، متن انصراف ایمان افشاریان، کارگردان نمایش فرانکشتاین را از جشنواره تئاتر فجر منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بانیپال شومون، بازیگر نمایش فرانکشتاین، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است :

دبیر محترم جشنواره تئاتر فجر

جناب آقای برهانی مرند

زندگی من در تئاتر خلاصه می شود. همه وقت و انرژی و روزهای زندگی ام وقف تئاتر بوده و خواهد بود. معتقدم بهترین اعتراض ها و محکم ترین بیانیه ها و همدردی ها روی صحنه تئاتر ملموس تر و باورپذیر تر و صادقانه تر است. معتقدم در این شرایط نابسامان، اگر یک نفر از تماشاگران نمایش من حالش خوب شود یا به فکر فرو رود یا بتوانم تاثیری هرچند اندک در زندگی او داشته باشم، کارم را به سرانجام رسانده ام.

هیچ وقت جشنواره تئاتر فجر برای من جشنی نبوده است که حالا به خاطر شرکت نکردن در این جشن انصراف دهم. تنها دلیل انصراف من و گروه اجرایی از شرکت در فستیوال تئاتر فجر این است که نمی شود هر اتفاقی که می افتد نادیده گرفته شود  و طوری ادامه یابد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. من به نمایندگی از گروه تئاتر فرانکشتاین انصراف خود را از جشنواره تئاتر فجر اعلام می کنم. همچنین از طرف خودم و گروه، از دعوت شما و همراهی تان بسیار سپاسگذارم. امیدوارم هرچه زودتر در شرایطی که حال مردم مان خوب است در کنار هم کار کنیم.

ایمان افشاریان

کد خبر 405955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    بله نان را باید به نرخ روز خورد و الا باختی!!!!!!