۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر دلفان نیاز است

شهردار نورآباد دلفان گفت: معابر و خیابان‌های این شهر با تخصیص ۲۰ میلیارد تومان آسفالت می‌شود که کمبود منابع مالی مانع تحقق این امر شده است.

به گزارش ایمنا، ​​​​علی نجات نورعلی اظهار کرد: در صورت تخصیص و تامین این میزان اعتبار می‌توان در قالب برنامه نهضت آسفالت و در مدت دو سال  تمامی معابر و کوچه‌های شهر نورآباد را آسفالت و مشکل تردد شهروندان در معابر غیر استاندارد را رفع کرد.

وی وضعیت کنونی آسفالت سطح شهر را نامطلوب دانست و با اشاره به وجود معابر خاکی در بعضی نقاط تاکید کرد: شهرداری نورآباد از منابع درآمدی پایدار محروم است، بنابراین تامین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از توان این نهاد خارج است به همین دلیل چشم‌انتظار مساعدت‌های مسئولان استانی و کشوری هستیم. 

شهردار نورآباد گفت: امسال ۱۰ هزار تن آسفالت برای اصلاح، ترمیم و لکه‌گیری معابر، خیابان‎ها و محلات این شهر استفاده شده و با وجود مشکلات اعتباری و بودجه‌ای در دو سال گذشته بیش از ۴۰ کیلومتر از معابر آسفالت شده است.

نورعلی اضافه کرد: در سال‌جاری در ورودی‌های خرم‌آباد به کرمانشاه و مسیر امامزاده ابراهیم(ع) به میزان یک‌هزار و ۲۰۰ مترمکعب  عملیات تسطیح و زیرسازی و ۹۰۰ مترمکعب مخلوط‌ریزی انجام شده است. 

به گزارش ایمنا، نورآباد مرکز شهرستان دلفان با ۷۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 405951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.