باید برای نتیجه‎‌گیری در فصل بعد برنامه‌ریزی کنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید آنچه که را نیاز داریم برای فصل آینده فراهم کنیم تا برای رده‌های اول تا سوم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میودراگ رادولویچ امروز _ چهار شنبه ۲۵ دی ماه_ در حاشیه مراسم تکریم و معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص برنامه‌هایش برای ذوب آهن و مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه، اظهار کرد: قرارداد من برای یک فصل و نیم است. ما در مرحله اول باید در تیم ثبات ایجاد کنیم چون جایگاه کنونی تیم جالب نیست و آنچه که را برای فصل آینده نیاز داریم فراهم کنیم تا برای رده‌های اول تا سوم تلاش کنیم.

وی افزود: می دانم که ذوب آهن چندین بار در لیگ قهرمانان شرکت کرده‌است و مطمئن هستم ما می‌توانیم با همدلی، همیاری و دل‌سوزی همه‌ی عناصر و گروه‌ها به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص میزان رضایت خود  از بازیکن‌های جذب شده در نیم فصل، خاطرنشان کرد: الآن بازار نقل و انتقالات بسته شده‌است و ما زمانی برای گرفتن بازیکن جدید نداریم باید شش ماه بگذرد تا ببینیم چه چیزهایی در حال حاضر داریم و به چه چیزی نیاز داریم و کدام بازیکن‌ها را باید جذب کنیم. باید پروژه و برنامه آینده را از همین الآن برای شش ماه بعد برنامه ریزی کنم. 

رادولوویچ در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی بابت دریافت دستمزد خود باتوجه به مشکلات پیش‌آمده چند وقت اخیر برای سرمربیان خارجی شاغل در ایران ، تصریح کرد: برای من اهمیتی ندارد. من برای فوتبال و انجام بازی فوتبال به اینجا آمدم و کاری به مسائل مالی ندارم و آمده‌ام تا با همکاری مدیریت، هواداران و تماشاگران به تیم را به جایگاهی که مستحق‌اش است، برسانم.

کد خبر 405924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.