۵۴۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد اصفهان وام کارگشایی دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۹ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی به پنج هزار و ۴۲۹ خانوار تحت پوشش در اصفهان پرداخت شده است.

محمدرضا متین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته امداد استان در ۹ ماهه سال ۹۸ اصفهان به پنج هزار و ۴۲۹ خانوار تحت پوشش ۱۹ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی برای رفع احتیاجات ضروری و حل مشکلات فوری این مددجویان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در خصوص سقف پرداخت این وام، گفت: با بررسی کارشناسان این نهاد و بر اساس شرایط مددجو تا مبلغ پنج میلیون تومان وام کارگشایی در اقساط بلند مدت و بدون سود پرداخت می‌شود که علاوه بر وام‌های اشتغال و مسکن است.

متین‌پور با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: این صندوق زیر نظر و تحت اشراف بانک مرکزی فعالیت می‌کند که مردم و خیران می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در آن ضمن استفاده از کلیه خدمات پولی و بانکی، در مسیر حمایت از همشهریان نیازمند خود، یاری‌رسان کمیته امداد باشند.

وی خاطرنشان کرد: باجه‌های صندوق قرض‌الحسنه در تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر استان فعال و آماده ارائه خدمات به مددجویان و همشهریان گرانقدر است همچنین شعبه استان اصفهان این صندوق در میدان انقلاب اسلامی، ابتدای خیابان عباس آباد واقع شده است.

کد خبر 405921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.