محمدی: یک نفر را جایگزین من کنید/ یک کارمند در باشگاه ۱۵ میلیون تومان حقوق می گرفت

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: برخی دستشان در باشگاه ذوب آهن از منافعشان کوتاه شده است و مشکل تراشی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی امروز _ چهارشنبه ۲۵ دی ماه_ در مراسم تکریم و معارفه سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن که در تالار آهن کارخانه ذوب آهن برگزار شد، اظهار کرد: در پنج ماه گذشته همه اطلاع داشتند با چه شرایطی باشگاه را تحویل گرفتیم؛ تیم فوتبال تلفیقی از باتجربه ها و جوانان است و با برنامه ریز و همدلی در نیم فصل دوم نتایج لازم را کسب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرایط باشگاه خاص بود، افزود: گزارش هایی از بازرسان و امور مالی رسید تا بتوانیم مجمع مالی را برگزار کنیم. مبلغی که عنوان شد بدهی و عقبه جاری باشگاه و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.  

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: توانستیم با کمک اسپانسر ها و کارخانه ذوب آهن ۵۰ میلیارد تومان از این بدهی را تصویه کنیم. می توان سالم و صاف کار کرد، ۵۰ میلیارد تومان راندمان مالی داشتیم؛ بخشی از این پول کاهش تعهدات، ثنوات، بدهی و قرار داد بازیکنان بوده و این با مدیریت شرکت ذوب آهن بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه تحولات خوبی در بخش اداری ذوب آهن داشته ایم، افزود: فردی را به عنوان کارمند داشته ایم که ماهانه ۱۵ میلیون تومان حقوق می گرفت، در این مدت برخی شایعه پراکنی می کنند چرا که دستشان منافعشان کوتاه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش حقوقی روزی نبوده است که یک شکواییه حقوقی نداشته باشیم، اما حل و فصل شده است.

بیشتر بخوانید:

مدیریت محمدی به مذاق برخی خوش نیامد/رادولویچ باید با پیروزی مقابل سپاهان خودش را نشان دهد

باید برای نتیجه‎‌گیری در فصل بعد برنامه‌ریزی کنیم

منصوریان: پولی که از ذوب آهن به سفره خانواده ام بردم با برکت بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه جا دارد که تقدیر و تشکر ویژه از علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه داشته باشم، افزود: این دو نفر زمانی که داخل باشگاه بودند به این تیم کمک کردند. از روزی که با منصوریان کار کرده ایم با ایشان هیچ مشکلی نداشته ایم و همیشه از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می کنم. سلامت و قدرت منصوریان بر کسی پوشیده نیست. با برنامه ریزی و کوشش رادولویچ در ادامه ذوب آهن با صلابت و قدرت می تواند به راهش ادامه دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: هواداران و پیشکسوتان ذوب آهن دلسوازن واقعی این تیم هستند که در این مدت صبر و شکیبایی داشتند. باید کسی به عنوان سرمربی ذوب آهن انتخاب می شد که در شان و جایگاه ذوب آهن باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز از مدیرعامل کارخانه می خواهم مرا از سمت مدیرعاملی باشگاه مرخص کند، افزود: آمادگی آن را دارم تا از این سمت کنار بروم‌ و احساسم‌ این است تا یک‌ فرد توانمند و قدرتمند بتواند این مجموعه را اداره کند؛ افتخار می کنم که سرباز ذوب آهن بودم. چشمم‌ را بر روی ۲۰ سال زحمت داوری بستم. خواهش می کنم فرد جدیدی را جایگزین من کنید.

به گزارش ایمنا، برای اولین بار در فوتبال ایران مراسم تودیع و معارفه برای سرمربی یک تیم گرفته شد. در این مراسم مجتبی فریدونی و اصغر برشان اعضای هیئت مدیره به همراه رسول کربکندی مدیر فنی باشگاه ذوب آهن حضور نداشتند که برای سوال برانگیز بود. البته در این مدت به جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن آنقدر فشار وارد شده بود که بعد از مطرح کردن استعفا اشک ریخت و گریه کرد.

کد خبر 405910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.