صحنه جشنواره تئاتر فجر میزبان کُلاغ ها

تئاتر "کُلاغ ها" اثر سعید محسنی از تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، برای حضور روی صحنه جشنواره تئاتر فجر توسط هیئت داوران انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، محمد ترابی، رییس انجمن نمایش استان اصفهان گفت: جشنواره تئاتر فجر معتبرترین جشنواره تئاتر ایران است که هر سال نمایش هایی از همه استان ها برای شرکت در آن انتخاب می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه در تهران برگزار می شود، اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان امسال در بخش خیابانی این جشنواره نیز آثار "میم میم شو" اثر مجتبی خلیلی، "مین" اثر ثنا سلیمانی و "۱۰۰ سال به از این سال ها " اثر نجمه محرابی را حمایت کرده است.

ترابی افزود: همچنین در بخش منتخب هر استان که داوری آن هر ساله برگزار می شود، دو اثر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان انتخاب شدند.

رییس انجمن‌ نمایش استان اصفهان خاطرنشان کرد: اثر "سبوط" از امید نیاز و اثر "کُلاغ ها" از سعید محسنی از تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای شرکت در این جشنواره بوده که بعد از ارزیابی مجدد "کُلاغ ها" برای اجرای جشنواره تئاتر فجر تایید شد.

کد خبر 405903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.