ورود امواج بارشی جدید به استان اصفهان از جمعه

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: روز جمعه با گذر امواج ناپایدار، بارش برف و باران را در بسیاری از مناطق به ویژه غرب استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان طی ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد خواهد بود؛ همچنین در مناطق غربی استان اصفهان مه صبحگاهی و افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

وی افزود: با وجود پایداری هوا احتمال افزایش غلظت آلاینده ها و آلودگی هوا  در ۲۴ ساعت آینده وجود ندارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان در روز جمعه، گفت: فعالیت این امواج به صورت بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی استان اصفهان پیش بینی می شود.

عزتیان با بیان اینکه میانگین بارشی روز گذشته در کلانشهر اصفهان ۲ میلی متر بوده است، اظهار کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

وی با اشاره به افزایش دو تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: شهرضا با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: بیشترین بارش از دهاقان با میانگین هفت میلی متر باران (  ۱۰.۵ سانتی متر ارتفاع برف) گزارش شده است.

کد خبر 405897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.