اعزام نیروهای آتش‌نشانی رشت به ۷ ماموریت

 معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد نجات این سازمان در ۲۴ ساعت گذشته به هفت عملیات اطفای حریق و حادثه و خدمات ایمنی اعزام شده‌اند.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعداد هفت عملیات در ۲۴ ساعت گذشته با اعزام امدادگران و آتش‌نشانان از ۱۴ ایستگاه آتش‌نشانی رشت انجام شده است.

وی افزود: از هفت عملیات امداد و نجات انجام شده، یک مورد اطفای حریق اتاق واحد تجاری بوده که به علت انباشته ضایعات کاغذ و پلاستیک در داخل چاهک آسانسور و افتادن ته سیگار روشن موجب آن بود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ادامه داد: در این مدت یک مورد تصادف خودرویی و دو مورد ارایه خدمات ایمنی نیز انجام شده است.

مومنی اضافه کرد: تصادف خودرویی در میدان نیروی دریایی رخ داد و در این حادثه دو خودروی سواری ام‌وی‌ام و پراید با یکدیگر برخورد کردند؛ ماموران پس از رسیدن به محل حادثه تدابیر ایمنی برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی را اتخاذ کردند که در نتیجه آن به کسی آسیب جانی نرسید.

وی به حریق یک واحد مسکونی در شهر رشت اشاره کرد و افزود : اتصال در سیستم سیم‌کشی برق از ناحیه یخچال فریزر باعث وقوع این آتش سوزی شد. 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عنوان کرد: یک مورد حریق ضایعات و گیرکردن حلقه انگشتری در انگشت زن ۳۵ ساله رشتی از دیگر عملیات‌های آتش‌نشانان و امدادگران رشت در ۲۴ ساعته گذشته بوده است.

مومنی اظهار کرد: لازم است شهروندان جهت حفظ ایمنی و پیشگیری از بروز حوادثی همچون آتش‌سوزی در پشت بام‌ها، داکت آپارتمان‌ها و چاهک‌های آسانسور از انباشت زباله و ضایعات در این مکان‌ها که دسترسی به آن بسیار سخت و مشکل است، خودداری کنند.

کد خبر 405889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.