مشاوران شهرداری در گذشته تعلق خاطری به شهر نداشتند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مشاورانی که در گذشته برای پروژه ها به کار گرفته شدند تعلق خاطری به کرج نداشتند

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر سلیم‌نژاد شب گذشته (سه‌شنبه) در نشست مشترک با مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با اشاره به اینکه کرج به صورت طولی رشده کرده و در سال ۱۳۳۲ به عنوان بافت شهر تاسیس شد، اظهار کرد: کرج با اینکه چند سالی از تبدیل آن به شهر می‌گذرد، اما هنوز مرکزیت آن به تهران متصل است بوده و به‌عبارتی در کرج مرکزیت شهر نداریم.

وی افزود: اکنون بیشترین هزینه‌های شهر را به سمت قطار شهری سوق داده‌ایم اما با این حال بیشتر مسافرت‌های مترو به‌جای آنکه در مرکز شهر اتفاق بیفتد به سمت تهران خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طراحی قطار شهری چندان مناسب کرج به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی نیست، تصریح کرد: مشاورانی که در گذشته برای پروژه ها به کار گرفته شدند تعلق خاطری به کرج نداشتند و اکنون که برخی پروژه‌های ساخت گذشته دارای اشکال هستند به سازندگان آن نیز دسترسی نداریم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشاوران نظام مهندسی البرز حضور پررنگ‌تری در پروژه‌ها داشته باشند، خاطرنشان کرد: مشاوران نظام مهندسی البرز می‌توانند با تخصص خود، مورد اتکا مدیریت شهر در پروژه‌های شهری باشند.

کد خبر 405888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.