میزبانی ذوب آهن از شهرداری بندرعباس/ کار سخت گرگانی ها در قم

هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری هفت دیدار اجرا خواهد شد که دیدار شیمیدر و شهرداری گرگان از مهم ترین‌بازی های این هفته به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزاری هفت دیدار امروز _۲۶ دی‌ماه_  دنبال خواهد شد. در مهم‌ترین دیدار شیمیدر در قم میزبان شهرداری گرگان است که خیال لغزش ندارد و همچنان با اقتدار بر صدر جدول تکیه زده است. شیمیدر نیز با ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و به راحتی تسلیم نخواهد شد.

ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه ملت میزبان شهرداری بندرعباس خواهد بود. چند هفته‌ای می‌شود که ذوب آهن طعم پیروزی را نچشیده و قطعا با تمام قوا برای کسب یک پیروزی خانگی به میدان خواهد آمد. شهرداری بندرعباس با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول و ذوب‌آهن با ۲۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

پتروشیمی بندرامام که نزدیک‌ترین تعقیب کننده گرگانی‌ها است، باید در تهران مقابل اکسون حاضر شود. اکسون نشان داده تیمی غیر قابل پیش بینی است که کار را برای رقیبان سخت می‌کند.

آویژه صنعت پارسا و نفت آبادان دیگر بازی مهم هفته را در مشهد برگزار خواهند کرد، دو تیم تنها با یک امتیاز اخلاف در جدول قرار گرفته‌اند و این جدال برای پلی اف و جایگاه بهتر در جدول بسیار دیدنی خواهد بود.

برنامه کامل بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

اکسون تهران - پتروشیمی بندر امام

شیمیدر قم - شهرداری گرگان

آویژه صنعت پارسا مشهد - پالایش نفت آبادان

مهرام تهران - صنعت مس کرمان

رعد پدافند هوائی شهرکرد - نیروی زمینی تهران

شورا و شهرداری قزوین - توفارقان آذرشهر

ذوب‌آهن اصفهان - شهرداری بندرعباس

تمامی دیدارها ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

کد خبر 405877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.