دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان برگزار می‌شود

شهردار کاشان از طراحی و ساخت ۱۰ المان از مشاهیر و افتخارات کاشان برای نصب در خیابان میرعماد این شهر خبر داد و گفت: دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان به زودی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد با بیان اینکه دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان در این شهر برگزار می شود، اظهار کرد: این سمپوزیوم متناسب با غنای فرهنگی و تاریخی دیار نخستین‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سابقه و تمدن کهن شهر کاشان عنوان کرد: کاشان به عنوان شهری که دارای تاریخ و تمدنی کهن است مفاخر و علمای زیادی را در خود پرورش داده است که مایه افتخار ایران و جهان اسلام هستند.

شهردار کاشان ارتقای کیفیت بصری شهر را از مهم‌ترین وظایف شهرداری دانست و تصریح کرد: هنرمندان مجسمه‌ساز می‌توانند با توجه به ماندگاری و زیبایی هنر خود در این مهم نقش بسزایی را ایفا کنند.

ابریشمی‌راد از طراحی و ساخت ۱۰ المان از مشاهیر و افتخارات کاشان همزمان با برگزاری دومین سمپزیوم مجسمه سازی کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این المان‌ها در خیابان میرعماد که در حال بهسازی است نصب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متناسب با محور هنرمندان (خیابان میرعماد) در شب‌های پایانی سال برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از این محور شاهد اتفاقات خوبی در شهر رویداد محور کاشان باشیم.

شهردار کاشان با بیان اینکه خواسته‌ایم تا پروژه‌های عمرانی در معابر اصلی حداکثر تا نیمه اسفندماه یا روز درختکاری به پایان برسد، تاکید کرد: باید با انجام به موقع اقدامات، در نیمه پایانی سال با آمادگی کامل مهیای میزبانی و پذیرایی شایسته از گردشگران و میهمانان باشیم.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه زیبایی و نظم و انضباط از جمله مهمترین معیارهای مسافرین و گردشگران نوروزی برای رضایتمندی سفر به یک شهر است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش شهرداری کاشان این است تا در ماه‌های منتهی به پایان سال خدمات مربوط به تنظیف کوچه‌ها و معابر، مدیریت تردد و تمهیدات ترافیکی، فضای سبز، ارتقای سیما و منظر شهری را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان موفق به دریافت جایزه خلاقیت از شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران شده است، افزود: این جایزه به دلیل انجام موفق دو پروژه سامانه «دیدبان خدمت» و طرح «چلچراغ توسعه» توسط مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان به این اداره اعطا شده است.

منبع: مهر

کد خبر 405876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.