ابراهیمی: مجلس یکدست ضربه سنگینی به کشور وارد می‌کند

عضو شورای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: بهترین دوره مجلس شورای اسلامی دوره اول آن بود، زیرا همه دیدگاه‌ها و شخصیت‌ها در این مجلس حضور داشتند. مجلس ششم نیز مجلس مطلوبی بود زیرا همه جناح های توانستند آن حضور پیدا کنند.

محمود ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد تاثیرات اتفاقات اخیر بر اعتماد عمومی اظهار کرد: رد صلاحیت‌ها در این شرایط بحرانی کشور به سرمایه اجتماعی ضربه می زند، زیرا در شرایط حال حاضر، کشور نیازمند همبستگی و وحدت است اما متاسفانه رد صلاحیت‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار گسترده تر از دوره‌های گذشته است و شورای نگهبان اکثریت اصلاح‌طلبان را از تیغ ردصلاحیت گذرانده است.

وی افزود: انتخابات نشان دهنده وحدت جامعه است؛ از همین رو امید است شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها تجدید نظر کند تا بتوانیم از حضور سرمایه های اجتماعی در انتخابات استفاده کنیم.

عضو شورای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیر حزب همبستگی استان اصفهان گفت: بهترین دوره مجلس شورای اسلامی دوره اول آن بوده است، زیرا همه دیدگاه‌ها و شخصیت‌ها در این مجلس حضور داشتند. مجلس ششم نیز مجلس مطلوبی بود زیرا همه جناح‌ها توانستند در آن حضور پیدا کنند؛ هر مجلسی که از حضور گروه‌های مختلف محروم باشد کاربری خوبی نخواهد داشت؛ بنابراین حضور سلیقه های مختلف در مجلس می‌تواند مجلس مطلوبی را فراهم سازد.

ابراهیمی تاکید کرد: در شرایط کنونی و با توجه به رد صلاحیت های گسترده، شاهد از بین رفتن احزاب هستیم در صورتی که باید از افرادی که پشتوانه حزبی دارند استفاده شود زیرا می‌توانند مسائل فرهنگی و اجتماعی را در تشکل‌های خود بررسی کنند. اگر مجلسی یکدست ایجاد شود ضربه سنگینی به کشور وارد خواهد شد.

کد خبر 405869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.