جلسه اقتصاد مقاومتی وزارت نفت برگزار شد

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی وزارت نفت، بر توان رفع نیازهای این وزارتخانه، توسط شرکت‌های فناور مستقر در شهرک تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر جعفر قیصری در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های شرکت‌های فناور مستقر در شهرک، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ واحد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است که حدود ۱۸ درصد آن‌ها در حوزه نفت، گاز و پتروشمی فعالیت می‌کنند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: این شرکت‌ها آمادگی لازم جهت تأمین نیازهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی کشور را دارند.

وی ادامه داد: تأمین قطعات در این حوزه، تولید مبدل‌های حرارتی، مخازن کرایوژنیک، سیستم‌های امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات، پوشش‌دهی قطعات، تولید کمپرسورها و فیلترهای خاص از جمله فناوری‌های این حوزه است.

مجری طرح توسعه میدان نفتی چنگوله و مشاور وزیر نفت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه وزارت نفت برای رفع نیازهای خود به تولیدات و شرکت‌های فناورداخلی روی آورده است، گفت: ما از توسعه ارتباط با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت‌های فناور مستقر در آن استقبال می‌کنیم.

دکتر علی عباسی افزود: از این پس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به جلسات اقتصاد مقاومتی وزارت نفت دعوت خواهد شد.

دبیر شورای سیاسگذاری و راهبری فن بازار تخصصی صنعت گاز وزارت نفت نیز با اشاره به اینکه از همکاری با شرکت‌های فناور مستقر در شهرک استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: لازم است فعالیت‌ها و فناوری‌های این شرکت‌های فناور به بازار معرفی شود.

ابوالفضل خراط، یکی از مشکلات عمده شرکت‌های فناور را ارتباط با بازار عنوان کرد و گفت: لازم است شهرک به کمک این شرکت‌ها، ارتباط با بازار را تسهیل کند.

کد خبر 405863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.