یحیی، گران ترین نیمکت ایرانی تاریخ/ چرخش فدراسیون به سمت برانکو

به نظر می‌رسد بعد از کنسل شدن آمدن یحیی به تیم ملی، شرایط خاص دایی و عدم رضایت سپاهان برای رفتن قلعه نویی فدراسیون بار دیگر دست به مذاکره با برانکو می‌برد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۲۵ دی- در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی خبرگزاری ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "چرخش دوباره به سمت برانکو" از تغییر موضع فدراسیون برای انتخاب جانشین ویلموتس نوشت، موضوعی که وقتی جدی تر می‌شود که نه هواداران سپاهان راضی هستند قلعه نویی اصفهان را ترک کند نه دایی شرایط تیم ملی را می‌پذیرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "پهلوانان در دیار بلوچستان" از سفر برخی از ورزشکاران ایران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان نوشت، سفری که نشان داد این ورزشکاران نه مرد حرف در فضای مجازی بلکه مرد عمل هستند.

"گل"با عنوان "شماره ۱۰ پرسپولیس تا یک قدمی استقلال رفت" از توافق فرشاد احمدزاده با استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات خبرداد، توافقی که به ادعای "گل" با جواب منفی مجیدی کنسل شد تا فرشاد بعد از لهستان، تبریز و تهران به جنوب سفر کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "نه تمرین داشتیم نه کسی اخراج شده!" از اظهارات مترجم سرمربی نفت، دراگان اسکوچیچ نوشت که به نحوی هر خبری مبنی بر اخراج آل کثیر از پرسپولیس را تکذیب می‌کند.

"هدف" با عنوان "گران ترین نیمکت ایرانی تاریخ" از انتقال سنگین یحیی به پرسپولیس نوشت که با بند خرید او از شهر خودرو و قرارداد خود او در هر بازی ۲۰۰ میلیون برای پرسپولیس آب می‌خورد، رقمی عجیب که گل محمدی را گران ترین مربی ایرانی تاریخ تبدیل کرده است.

"پیروزی" با عنوان "جام را آماده کنید" به نحوی به کری خوانی پرسپولیس برای بقیه رقبا پرداخت، کری خوانی که نوید یک نیم فصل دوم جذاب را برای لیگ برتر ایران می‌دهد.

"صدای سپاهان" با عنوان "سورپرایزهای جدید در راه است" از احتمال جذب بازیکن آزاد توسط سپاهان خبرداد، موضوعی که سپاهان را برای مدعی بودن در سه جبهه لیگ، حذفی و آسیا بیش از پیش آماده می‌کند 

"سبز سبزم" با عنوان "کارنامه‌ای عالی با دست‌های خالی" از انتخاب سرمربی ذوب آهن نوشت، سرمربی که با رزومه ای درخشان پا به ذوب آهن گذاشته است و با دست بسته باید ذوبی‌ها برای یک سال و نیم هدایت کند.

کد خبر 405847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.