پارک‌های شهر علامت استاندارد دریافت می‌کنند

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از آغاز فرآیند اخذ علامت استاندارد برای محوطه های بازی و سرگرمی کودکان خبر داد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای حفظ و ارتقاء سطح ایمنی اماکن عمومی، عرصه‌های فضای سبز و به ویژه محوطه‌های بازی و سرگرمی کودکان و با توجه به اینکه تجهیزات زمین‌های بازی مستقر در پارک ها و فضای سبز مشمول مقررات استاندارد اجباری است، این پروژه در دست اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده بین اداره کل استاندارد استان و مدیریت بهینه سازی حوزه معاونت خدمات شهری و از محل اعتبارات آن سازمان ویژه طرح " طاها " (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) از تجهیزات زمین‌های بازی بازدید و نسبت به برداشت موارد غیرمنطبق با استانداردهای مربوطه و برنامه ریزی برای رفع آن اقدام شده است.  

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در سال جاری ابتدا توسط کارگروه تخصصی نسبت به رفع ایرادات اصلی و غیر ایمن اقدام شده، خاطرنشان کرد: بر این اساس تاکنون بیش از ۵۰۰ تجهیز از ۸۰ محوطه بازی در مناطق ۱۵گانه بازدید و سند انطباقی برای آن تهیه شده است.
امیری اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری شهرداری اصفهان به عنوان نخستین شهر کشور موفق به دریافت علامت استاندارد برای محوطه‌های بازی کودکان شود.

کد خبر 405844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.