واریز بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های خراسان شمالی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: شهرداری‌های استان در ۹ ماه ابتدای امسال ۶۷۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل مالیات و عوارض ارزش افزوده دریافت کردند.

به گزارش ایمنا، یوسف یعقوبی‌نژاد اظهار کرد: از این میزان ۴۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب شهرداری‌ها و  بقیه مبلغ به حساب روستاهای دارای دهیاری واریز شده است.

وی افزود: همچنین پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از مجموع پرداختی‌ها به حساب مناطق عشایری و سه هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: از مجموع مالیات پرداختی به حساب شهرداری‌ها بیشترین مقدار با ۲۳۲ میلیارد ریال مربوط به شهرداری بجنورد، ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به شیروان، ۴۰ میلیارد ریال به اسفراین، ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هم به جاجرم بوده است.

یعقوبی‌نژاد افزود: ۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به شهرداری فاروج، ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به شهرداری گرمه و ۱۹ میلیارد ریال به حساب شهرداری آشخانه  و مبالغ باقی مانده نیز به حساب شهرداری‌های کوچک واریز شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته در مجموع ۷۸۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 405843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.