کمک ۲۰۰ میلیون تومانی شهرداری اصفهان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تصمیم این شورا برای کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: درخصوص این کمک در جلسه علنی آینده شورای شهر تصمیم‌گیری خواهد شد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان، با موافقت همه اعضای شورا، تصمیم گرفته شد همانند کمکی که به استان‌های خوزستان و لرستان در زمان سیل انجام گرفت، کمک نوع دوستانه اصفهان به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان نیز اهدا شود.

وی با بیان اینکه مبلغ کمک اهدایی ۲۰۰ میلیون تومان است، افزود: این کمک یا به‌صورت نقدی پرداخت خواهد شد و یا اقلام مورد نیاز مردم سیل‌زده تهیه شده و برای آن‌ها ارسال می‌شود؛ در این خصوص در جلسه علنی آینده شورای شهر تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: علاوه بر این کمک مالی، تجهیزاتی از شهرداری اصفهان به همراه امدادگران سازمان خدمات موتوری و سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود.

به گزارش ایمنا، در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان طی تماس تلفنی با شهرداران شهرهای زاهدان، دشتی یاری، کنارک و ایرانشهر، در خصوص کمک و امدادرسانی مدیریت شهری اصفهان به سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرد.

در همین راستا و برای رفع آبگرفتگی در معابر شهری شهرهای این استان فردا (چهارشنبه) نیروهای مورد نیاز که شامل اکیپ‌های امدادی متخصص به همراه تجهیزات پمپ آبکش و سایر لوازم مورد نیاز در زمان وقوع سیل است، به مناطق درگیر سیل اعزام خواهد شد.

کد خبر 405835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.