اعزام نیرو و تجهیزات امدادی شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان 

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از ارسال تجهیزات امدادی به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: همراه با این تجهیزات تعداد ۱۳ نیروی متخصص و امدادی و پنج نفر نیروی غواص نیز برای کمک‌رسانی به سیستان و بلوچستان اعزام خواهد شد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستور شهردار اصفهان برای اعزام نیرو و ارسال تجهیزات امدادی و موتوری به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: سه اکیپ کامل ستاد سیل و رفع آب گرفتگی شامل سه خودرو که هر کدام دارای دو پمپ بزرگ آب کش و  پمپ لجن‌کش است اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همراه با اکیپ اعزامی از شهرداری اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهیزات امدادی و خدمات رسانی، موتور برق، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه موتور پمپ قوی خود مکش و سایر وسایل و ادوات مورد نیاز مناطق سیل زده ارسال می شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه ۱۳ نیروی امدادی شامل نیرو های متخصص و خدماتی برای کمک رسانی به استان سیستان و بلوچستان اعزام خواهد شد، افزود: همچنین تعداد پنج نفر نیروی غواص با توجه به وضعیت استان سیستان و بلوچستان از سوی آتش نشانی اصفهان به این استان اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده در سیستان و بلوچستان طبیعی است که باید به کمک هموطنان و مردم سیل زده بشتابیم.

امیری اظهارکرد: اعزام دو خودروی امداد و نجات آتش نشانی، تعدادی قایق، لباس غواصی و تجهیزات کامل امداد و نجات و خدمات آتش نشانی به همراه سایر وسایل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از سوی شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

کد خبر 405833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.