تماس بیش از ۲۱۸ هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد ۲۱۸ هزار و ۴۲۱ شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کرده و مسایل و مشکلات خود را مطرح یا مشاوره دریافت کردند.

حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیشترین پاسخگویی به پیام‌های دریافتی شهروندان توسط مناطق چهار، ۱۰ و ۱۱ شهرداری اصفهان با ۹۹ درصد و مناطق دو، سه، پنج، هفت، ۹، ۱۲ و ۱۵ با ۹۸ درصد پاسخگویی انجام شده است.

وی افزود: در ۹ ماه سال‌جاری بالاترین میزان رضایت شهروندان از پیام‌های پاسخ داده شده مربوط به مناطق دو و پنج و ۱۰ و ۱۱ با ۹۹ درصد رضایت و پس از آن مناطق سه، چهار و هفت با ۹۸ درصد رضایت بوده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره به صورت شبانه روزی در سه شیفت کاری فعال و ۳۰ اپراتور در این اداره مشغول بوده و پاسخگوی تماس‌های شهروندان هستند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف اداره ۱۳۷، گفت: در مواقع بارندگی، طوفان شدید، ایامی همچون هفته پایانی آبان ماه سال‌جاری یا ایام خوشایندی مثل نوروز تعداد بیشتری از کارکنان در این اداره مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند.

سحاریان اظهار کرد: یکی از بخش های اداره ۱۳۷ «واحد بازخورد» است که پس از دریافت جوابیه‌ها تماس‌های شهروندان از سوی مناطق، با افراد تماس گیرنده ارتباط برقرار و میزان رضایت‌مندی آنها بررسی می شود.

وی با بیان اینکه تماس‌ها در موضوعات اطلاع‌رسانی، مشاوره و پاسخگویی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری که شامل ۴۲درصد پیام های این اداره بوده، یکی از بخش های پاسخگویی در اداره ۱۳۷ است، افزود: سایر پیام‌ها نیز ثبت شده و برای رفع مسائل مطرح شده جوابیه از مناطق مربوطه دریافت می شود؛ البته مناطق و سازمان‌ها در مدت پنج روز باید پاسخگوی موارد اعلام شده باشند و چنانچه جوابی به نامه ها داده نشود، پیام بدون پاسخ و رضایت نداشتن تلقی می شود.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان این اداره را پل ارتباطی مردم با شهرداری و مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر شماره ۱۳۷ که در اختیار شهروندان قرار گرفته، دو راهکار دیگر از جمله سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۰۱۳۷ و سامانه پیام صوتی یا سامانه پیام شهروند با شماره گیری عدد سه بعد از عدد ۱۳۷ برای ارتباط مستقیم با شهردار اصفهان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 405829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.