هوشمندسازی و کاهش آلایندگی تاسیسات باید مورد توجه قرار گیرد

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کاهش مصرف انرژی، هوشمندسازی و افزایش بهره‌وری سیستم‌های تاسیساتی همچنین کاهش آلایندگی متاثر از این سیستم‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد زینلی‌پور در نشست آئین آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، اظهار کرد: موضوع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اهمیت ویژه‌ای در موضوع صنعت و ساختمان دارد.

وی با بیان اینکه در موضوع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی چند موضوع مهم وجود دارد، افزود: کاهش مصرف انرژی، هوشمندسازی و افزایش بهره‌وری سیستم‌های تاسیساتی همچنین کاهش آلایندگی متاثر از این سیستم‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، تصریح کرد: امروز با انقلاب چهارم صنعتی مواجه هستیم که در این دوره هوشمندسازی سیستم‌ها و ماشین‌آلات مطرح است که هوشمندسازی ماشین‌الات و تکنولوژی شروع شده و باید آن را به سیستم‌های حرارتی و سرمایشی هم تعمیم دهیم.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی باعث کاهش اتلاف انرژی و بهره‌وری تاسیسات می‌شود، اظهار کرد: بهتر است سیستم‌های دانش بنیان و دانشمندان و تولیدکنندگان صنعتی وارد این صنعت شوند تا بتوانند با دستاوردهای جدیدتر آلایندگی این سیستم‌ها را کاهش دهند.

زینلی‌پور تولید داخلی را مهم دانست و گفت: هوشمندسازی، استانداردسازی و افزایش بهره‌وری و در نهایت تولید داخلی از موضوعات مهم این صنعت است که در ارتقای این امور آمادگی حمایت از سرمایه گذاری در این زمینه را داریم.

کد خبر 405823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.