نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی جزو ۲۰ نمایشگاه برتر است

رئیس نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، گفت: نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی جزو ۲۰ نمایشگاه برتر و پرمخاطب استان است و این نوید را می‌دهیم که دی ماه ۹۹ این نمایشگاه در محل پروژه نمایشگاهی اصفهان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالمجید نائب زاده در نشست آئین آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، اظهار کرد: نمایشگاه تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی جزء نمایشگاه‌های شاخص کشور بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۸۰ این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه‌ ثابت در تقویم هر ساله درآمد، افزود: از همان سال ۸۰ این نمایشگاه به طور مجزا از نمایشگاه صنعت ساختمان شروع درآمد هرچند تا به حال هم نظام مهندسی در برگزاری این نمایشگاه همواره مشارکت خوبی داشته است.

رئیس نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه شرکت سایه نمای پارسیان برگزارکننده این نمایشگاه است، تصریح کرد: در ۱۸ سال برگزاری این نمایشگاه نوسانات بسیاری در جامعه بوده اما تلاش کردیم تا هر سال به تعداد زیرگروه‌های آن توجه لازم را داشته و آن را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه با آغاز بهینه سازی مصرف سوخت سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی زیرمجموعه نمایشگاه تاسیسات درآمد، گفت: کمتر استانی است که این نمایشگاه را به صورت جداگانه، مستقل و مجزا از نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار کند در دیگر نمایشگاه‌ها ممکن است حضور یک بخش اعم از تولیدی، توزیعی، بازرگانی یا خدماتی پررنگ‌تر باشد اما در این نمایشگاه تلاش شده است تا همه بخش‌ها با هم توازن داشته باشند و این خود نقطه قوت آن است.

نائب زاده در خصوص چشم‌انداز آینده این نمایشگاه، تصریح کرد: این نمایشگاه سرمایشی و گرمایشی جزو ۲۰ نمایشگاه برتر و پرمخاطب استان است و این نوید را می‌دهیم که دی ماه ۹۹ این نمایشگاه در محل پروژه نمایشگاهی اصفهان برگزار شود.

کد خبر 405817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.