طباطبایی نژاد: درباره سیستان و بلوچستان فکر اساسی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: عده‌ای جاهل در این مدت علیه سپاه صحبت کردند؛ این افراد گوش خود را به دهان دشمن داده‌اند و سخنان دشمنان را بازگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله یوسف طباطبایی نژاد امروز (سه شنبه) در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در مورد سیستان بلوچستان باید فکر اساسی شود، به نظر من در این باره در صدا سیما کم‌ کار شده است. 

وی افزود: خدمت رسانی دولت و نیروهای مسلح در خصوص سیستان  و بلوچستان باید بیشتر باشد و  با همکاری مردم خسارت‌های وارده به این استان جبران شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان نیز همیشه در خدمت‌رسانی به حوادث پیشگام بوده و امیدواریم در این حادثه نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.

وی افزود: روزانه هزاران خطا و اشتباه در دنیا د.ر حال رخ دادن است، اما جنایت محسوب نمی‌شود مانند سانحه هواپیمایی که خطایی بزرگی بود اما اشتباهی است که رخ‌داده است.

امام‌جمعه اصفهان افزود: عده‌ای جاهل سپاه را خیانت‌کار می دانند. این افراد گوش خود را به دهان دشمن داده‌اند و سخنان دشمنان را بازگو می‌کنند. واقعا به ملت ایران به خاطر وجود این افراد تسلیت می گویم و باید فرهنگی به وجود آید که این افراد نتوانند حرف دشمن را در خیابان ها بازگو کنند.

وی با بیان اینکه باورکردنی نبود که در این حادثه به سپاه توهین شود، افزود: سپاه در همه زمینه‌های امنیتی، نظامی و حوادث به کشور خدمت می‌کند.

کد خبر 405798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.