حضور استاندار اصفهان در منزل یکی دیگر از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی

استاندار اصفهان با حضور در منزل امیر اشرفی، یکی از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با این خانواده داغدار دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، با خانواده امیر اشرفی از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و ابراز همدردی کرد و از خداوند متعال برای این خانواده داغدار حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی طلب صبر کرد.

استاندار اصفهان در این دیدار که در فضایی احساسی، عاطفی و آکنده از غم و اندوه بود، مصیبت از دست دادن این عزیزان در حادثه هواپیما را داغی سنگین دانست و اظهار کرد: همه این عزیزان را فرزندان خود می دانیم و در غم خانواده های آنان شریک هستیم و در خصوص پیگیری مسائل مربوط به خانواده های جان باختگان اصفهانی این حادثه اعلام آمادگی می کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: آمدن و رفتن انسان ها دست خودشان نیست و در این خصوص اختیاری ندارند و همه تسلیم تقدیر و رضای خدواند متعال هستند، اما امیدواریم فرزند عزیز شما و همسر ایشان، قرین رحمت الهی باشد و روحشان در آرامش کامل قرار گیرد.

پدر  امیر اشرفی نیز با بیان گوشه هایی از فضائل اخلاقی و علمی فرزند خود به دین مداری و علاقه وافر ایشان به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرزندش در مراسم تشیع پیکر حاج قاسم سلیمانی در تهران حضور پیدا کرد.

امیر اشرفی به همراه همسرش در این سانحه غم انگیز، جان خود را از دست دادند.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه اصفهان نیز در این دیدار، استاندار اصفهان را همراهی می کرد.

کد خبر 405796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.