فعالیت یک "تاکسی اینترنتی" مجوزدار در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به صدور مجوز فعالیت برای چهار شرکت تاکسی اینترنتی در کرمانشاه، گفت: در حال حاضر از این تعداد تنها تاکسی اینترنتی "اسپات" فعال است.

به گزارش ایمنا، سجاد سلیمانی با اشاره به رونق کار تاکسی های اینترنتی در سراسر کشور اظهار کرد: بر اساس دستور العمل وزارت کشور و وزارت صمت، شرکت های تاکسی اینترنتی باید با شهرداری ها جهت فعالیت تفاهم‌نامه داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس در حال حاضر مجوز فعالیت برای چهار شرکت تاکسی اینترنتی در کرمانشاه صادر شده، اما به دلیل توانایی نداشتن این شرکت ها در رقابت با "اسنپ"و "ماکسیم" عملا از این تعداد فعالیت سه شرکت به حالت تعلیق درآمده است.

سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر تنها شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز و فعال در کرمانشاه تاکسی اینترنتی "اسپات" است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در خصوص صدور مجوز فعالیت برای "ماکسیم" و "اسنپ" در کرمانشاه گفت: شرکت تاکسی اینترنتی "اسنپ" به تاکسیرانی مراجعه کرده و مراحل قانونی آن در حال انجام است، اما تاکنون منجر به عقد قرارداد نشده است.

وی گفت: تاکنون شرکت "ماکسیم" هیچ مراجعه ای برای دریافت صدور مجوز فعالیت نداشته است.

سلیمانی در خصوص تاثیر منفی فعالیت تاکسی های اینترنتی بر کسب و کار تاکسی های شهری، اضافه کرد: در حال حاضر اولویت برای فعالیت در شرکت های تاکسی اینترنتی با خودروهای تاکسی است و هیچ محدودیتی در این زمینه برای رانندگان این تاکسی ها وجود ندارد، هرچند در خصوص فعالیت تاکسی در این شرکت ها منتظر دستورالعمل شفاف و روشن وزارت کشور هستیم، اما تاکنون محدودیتی در این زمینه وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نه هزار و ۳۰۰ تاکسی گردشی و مسیر و خودروی آژانس در سطح کرمانشاه فعال است که این خودروها می‌توانند در شرکت‌های تاکسی اینترنتی نیز فعالیت داشته باشند.

کد خبر 405778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.