بارسا پس از ۱۷ سال مربی اخراج کرد

پس از اخراج لوئیس فن خال در سال ۲۰۰۳، بارسایی ها دیگر هیچ گاه مربی های خود را اخراج نکرده بودند تا اینکه نوبت به والورده رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت ورزشی AS، جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا به سنت ۱۷ ساله بارسایی ها پایان داد و مربی این تیم را از سمتش برکنار کرد. آخرین بار این اتفاق در سال ۲۰۰۳ افتاده بود، جایی که بارسا با هدایت فن خال ۲۰ امتیاز از صدر جدول فاصله داشت، در جایگاه دوازدهم جدول بود و به تازگی توسط نوولدا از رقابت های جام حذفی کنار رفته بود و به همین دلیل سران این تیم تصمیم به اخراج او گرفتند.

از آن زمان به بعد، بارسا سنت بر اخراج نکردن مربیان خود گذاشت و تمام مربیان آبی و اناری ها تا پایان قرارداد خود در بارسلونا کار کردند. رادومیر، رایکارد، پپ، مارتینو (که جایگزین ویلانووا شد) و لوئیس انریکه سرمربیانی بودند که تا پایان مدت قرارداد خود در بارسا ماندند. 

گرچه شرایط این روزهای بارسلونا بسیار بهتر از زمانی است که بارسا تصمیم به اخراج ون خال گرفت، اما به هر حال بارتومئو تصمیم بر اخراج مربیش گرفت تا در کنار گاسپارت از جمله مدیرانی بارسایی باشد که مربی خود را اخراج کرده است.

کد خبر 405772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.