پیام شهردار شیراز برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

شهردار شیراز در پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست تا با احیاء دوباره موج گرم دوستی به یاری مردم خوب و صبور این دیار بشتابند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، متن پیام حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز به شرح زیر است:

"مردم خوب شیراز

سیستان، سرزمین اساطیری ایران زمین و مهد تمدن این کهن دیار، این روزها دردنامه ای را روایت می کند که البته صدایش در میان انبوهِ دردهای اخیر گم شده است. سیل دهشتناک سیستان و بلوچستان مردم خوب و صبور این دیار را از خانه و کاشانه رانده و سرما به جانشان زده است.

این پاره تن، در شرایطِ بسیار سختِ این روزها، رستمش را آرزو می کند تا بر مصیبت ها فائق آید. در این شرایط ایمان دارم نوع دوستی و مهربانی همشهریانِ شیرازی ام می تواند موج گرمِ دوستی را دوباره احیاء کند و هرکدام از شما می توانید رستمِ شاهنامه ای باشید که خالقش فطرت پاک و انسانی شماست. جایی که سعدی شیرازی آن بزرگ معلم اخلاق می فرماید: چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار.

ایمان راسخ دارم، اکنون و در آزمونی دیگر شما با سخاوتِ بی مثال خود به یاری و کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می شتابید تا به یاری خداوند سال های بعد که غم سیستان و اندوه سیل بلوچستان از دلمان بیرون رفت، مردم خوبِ سرزمینم در جشن ها و شادی های کوچک و بزرگ، همه جا شما را به خاطر آورند.

می دانم که شما مهربانید. "

به گزارش ایمنا، مناطق یازده‌گانه شهرداری آماده دریافت کمک های مردمی در سطح شهر شیراز هستند. شهرداری هر منطقه موظف شده است کمک های مردمی را در سطح منطقه جمع‌آوری کند و برای ارسال کمک ها به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان آن‌ها را در اختیار نهادهای ذی‌صلاح قرار دهد. روابط عمومی هر منطقه نیز موظف شده است در اطلاع رسانی برای جمع آوری کمک های مردمی به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان بیشترین تلاش را انجام دهد.

شهردار شیراز از مدیران مناطق یازده گانه شهر خواسته است از در اختیار گذاشتن هر نوع کمک به مردم سیل زده دریغ نکنند.

کد خبر 405763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معراج CH ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    تشکر میکنیم از شهردار غزیزشیراز ومردم خوبش از خداوند متعال برای شون ارزو موفقیعت میکنیم دراین شرایط بحرانی هرکس که به فکر ماباشد در هر سختی کمکشون میکنیم فراموش نمیکنیم محبت شیرازیهای عزیز و استانهای دیگه که کمک میکنن