۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
چهارباغ تغییر نام می‌دهد

شهردار اسدآباد از تغییر نام بلوار چهار باغ جهاد اسدآباد به چهارباغ «شهید سردار قاسم سلیمانی» خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد، اظهار کرد: نامگذاری بعضی اماکن به اسم و یاد او کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است و در همین راستا براساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری بلوار چهار باغ جهاد شهر اسدآباد به چهارباغ این شهید والا مقام تغییر نام می‌دهد.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات شهرداری اسدآباد کمبود نیروی انسانی بوده که برای رفع شدن این کمبود شهرداری شهر نیازمند ۷۹ نیرو است، اما مسئولان مجوز استخدام  به شهرداری نمی‌دهند.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه بودجه عمرانی این شهرداری اسمال در مجموع ۲۴ میلیارد تومان است، تصریح کرد:  در حال حاضر ۸۰ درصد مشکل خروجی آب شهرستان به سمت اراضی روستای بادخوره رفع شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

فعله‌گری با بیان اینکه امروزه ساخت و ساز غیرمجاز موجب مشکلاتی هم برای شهرداری و هم فرد متخلف می‌شود، خاطرنشان کرد: باید ساخت و سازهای غیرمجاز را جدی بگیریم و در این زمینه واحد اجرائیات شهرداری و پلیس ساختمان شهر فعال‌تر شده است.

وی یادآور شد: پروژه جایگاه نماز برای بهشت زهرا(س) شهر در دست مطالعه است که برای اجرای آن از مشارکت خیران استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 405756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.