هیچ‌ مشکلی در مسافرت‌های درون شهری تبریز وجود ندارد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: باتوجه به بارش سنگین برف و یخبندان در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش های شبانه روزی، هیچ مشکلی در تردد شهروندان وجود ندارد.

به گزارش ایمنا،  علیرضا اصغری اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در روز گذشته با تلاش های بی وقفه پاکبانان و کارکنان سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری در امر برف روبی و محلول پاشی گسترده هیچ مشکلی در تردد شهروندان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای بهبود در خدمات رسانی به شهروندان و جلوگیری از هرگونه لغزندگی خیابان ها حدود ۷۲۰ هزار لیتر محلول به مناطق شش، هفت، هشت و ۱۰ تحویل داده شد.

اصغری تصریح کرد: برای تسریع در برف روبی و محلول پاشی و تسهیل عبور و مرور شهروندان، تعداد  ۶۶ دستگاه محلول پاش متفرقه نیز در محل محلول سازی سازمان مدیریت پسماند بارگیری شدند تا در اقصی نقاط شهر عملیات محلول پاشی هرچه بیشتر و سریع‌تر انجام گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز تبیین فعالیت های سازمان در بارش اخیر، گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی ضمن برودت هوا در شب‌های آتی و احتمال یخ بندان در سطح شهر جهت جلوگیری از خطرات احتمالی و تسهیل در عبورو مرور، عوامل خدمات با تجهیزات مورد نیاز اقدام به برف روبی حاشیه خیابان ها می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم احتیاط کامل در ترددهای خود داشته باشند تا طعم شیرین این نعمت الهی با بروز حوادث به کام‌مان تلخ نشود.

کد خبر 405753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.