یک روز تاخیر را در احداث پروژه «تئاتر بزرگ شهر» مشهد نمی‌پذیریم

شهردار مشهد گفت: پروژه تئاتر بزرگ شهر باید با حداکثر سرعت و بدون تاخیر در زمان بندی مشخص آماده بهره برداری شود.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی امروز در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث تئاتر بزرگ شهر، اظهار کرد: تئاتر شهر یکی از مهم ترین پروژه‌های شهری به شمار می‌رود که اجرای آن در زمان‌بندی مشخص شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به سخنان وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث تئاتر بزرگ شهر مشهد تصریح کرد: وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این مراسم بر این نکته تاکید داشت که کمتر پروژه‌ای درحوزه فرهنگی در کشور داشته ایم که در اجرا دچار تاخیر نشده باشد که در پاسخ ایشان اعلام کردیم که حتی یک روز تاخیر را در اجرای پروژه تئاتر شهر نمی پذیریم.

وی اضافه کرد: درهمین راستا هرچند وقت یکبار از این پروژه بازدید خواهم داشت تا از نزدیک در جریان روند اجرای آن باشم، امروز نیز در محل پروژه حاضر شده و مشاهده کردیم که دست اندرکاران پروژه با احساس مسئولیت پیگیر کار هستند.

کلائی ادامه داد: برای احداث تئاتر بزرگ شهر باید ۱۷ هزارمترمکعب خاکبرداری انجام شود که از این میزان تا کنون ۱۲هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده است و امیدواریم پنج هزار مترمکعب باقی مانده ازعملیات خاکبرداری این پروژه نیز در زمانبندی درنظر گرفته شده، انجام شود همچنین پروژه با سرعت حداکثری و طبق زمان مشخص به عنوان یک رکورد آماده بهره‌برداری شود.

کد خبر 405750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.