فشار مدیران بالادستی باعث جدایی قلعه نویی از سپاهان می شود؟

بعد از جدایی یحیی گل محمدی از شهر خودرو سپاهانی‌ها باید مراقب باشند فشارها بیرونی منجر به خداحافظی امیر قلعه‌نویی نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بمب نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران به بازیکنان تعلق نداشت و یحیی گل محمدی سرمربی موفق شهرخودرو مشهد با جدایی از این تیم به تهران آمد تا جانشین گابریل کالدرون شود.

این انتقال جنجالی در شرایطی صورت گرفت که شهرخودرو مشهد به عنوان نماینده ایران باید کمتر از ۱۰ روز دیگر در رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۰ به میدان برود و به همین خاطر انتظار می‌رفت که مالک شهرخودرو با جدایی یحیی موافقت نکند.

آن طور که در رسانه‌ها منتشر شده مبلغ چهار میلیارد تومانی رضایتنامه گل محمدی از یک طرف و فشارهای بالا دستی به مالک شهرخودرو که چند بیانیه و توئیت اعتراضی را هم از جانب عوامل پدیده به همراه داشت، در نهایت حکم به جدایی گل محمدی داد تا شهر خودرو تیم موفق نیم فصل اول لیگ در شرایط فعلی بدون سرمربی به کار خودش ادامه دهد.

فشارهایی که از عوامل بالادست به مجموعه شهرخودرو وارد شد نقشی تاثیرگذار در این جابجایی ایفا کرد تا امروز پرسپولیس به سر و سامان رسیده باشد و شهر خودرو به دنبال سرمربی جدید بگردد.

اما این روزها شایعات دیگری مبنی بر جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان و پیوستنش به تیم ملی شکل گرفته که نگرانی‌هایی برای هوادران سپاهان ایجاد کرده است.

طلایی‌پوشان مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستند و در لیگ قهرمانان آسیا می خواهند حضوری موفق داشته باشند و این یعنی سپاهان در ادامه فصل به تمام نیروهایش احتیاج دارد و در راس آنها امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی باید ماموریت ناتمام خودش بر روی نیمکت سپاهان را تمام کند.

در این شرایط هنوز چیزی قطعی نشده و به نظر می‌رسد که برنامه‌ریزی اردوی آمادگی تهران و اقامت سپاهان در هتلی که به فدراسیون فوتبال نزدیک است بی ارتباط با این شایعات نبوده است.

تا امروز هنوز اظهار نظر رسمی از طرف امیر قلعه‌نویی مطرح نشده و به همین خاطر هواداران همچنان نگران هستند.

باشگاه سپاهان مخالف جدایی امیر قلعه‌نویی است و در این شرایط اقتصادی و سیاسی مسعود تابش نمی‌تواند به سرعت مربی دیگری هم سطح با امیر قلعه‌نویی را برای نیمکت سپاهان انتخاب و این مسئله می‌تواند کل فصل را از دسترس سپاهان خارج کند.

با این وجود شنیده شده که مانند ماجرای یحیی و شهر خودرو سیگنال‌هایی از بالادست به مدیران فولاد مبارکه و باشگاه وارد شده تا اگر لازم شد مجوز جدای قلعه‌نویی را صادر کنند و اگر این فشارها بیشتر از حد معمول باشد جدایی قلعه‌نویی دور از ذهن نیست.

البته همچنان مذاکرات سه طرف برای رسیدن به بهترین توافق ادامه دارد و شاید خود قلعه‌نویی تصمیم بگیرد قید تیم ملی را بزند، اما اگر از جانب سرمربی سپاهان چراغ سبزی به فدراسیون فوتبال نشان داده شود ممکن است شرایط برای ماندن سرمربی زردپوشان در اصفهان بسیار سخت شود و سپاهانی‌ها نباید اجازه دخالت‌های غیر فوتبالی در این حوزه را بدهند.

کد خبر 405749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.