نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان تا پایان سال ۹۸

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار در بودجه سال جاری ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان در نظر گرفته شده که پنج میلیارد تومان از بودجه سازمان و هشت میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی تامین شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در فصول مختلف سال علاوه بر وظایف محوله، برخی برنامه‌های فوق العاده را نیز انجام می‌دهد، به عنوان مثال در فصل زمستان اکیپ‌هایی را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به حالت آماده‌باش در آورده و سه دستگاه ماشین آلات نمک پاش دارد تا هنگام بارش برف یا یخبندان معابر شهر کار نمک‌پاشی را به صورت مکانیزه انجام دهد.

وی با بیان اینکه هنگام بارندگی‌های شدید، رفع آبگرفتگی معابر شهر از طریق تانکرهای سازمان خدمات موتوری انجام می شود، افزود: رفع مشکلات مربوط به ترکیدگی لوله فضای سبز یا دیگر معابر شهری با دو دستگاه پمپ این سازمان انجام می شود، همچنین جمع‌آوری برگ‌های پاییزی با ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از وظایف این سازمان رفت و روب و شستشوی جداول است که به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ۳۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم  و ۱۰۰ نفر پیمانکار طرف قرارداد فعالیت می‌کنند که بیشتر در تعمیرگاه‌های سازمان مستقر هستند، افزود: تعداد ۲۶۳ دستگاه خودرو دراختیار این سازمان است که ۱۱۰ مورد از خودروها عمرانی بوده و حمل نخاله از سطح شهر به گردنه زینل را انجام می‌دهند همچنین ۱۵۳ دستگاه خودرو خدماتی اعم از زباله‌کش، جاروب مکانیزه و جدول‌شوی خدمات شهری را انجام می‌دهد.

نظام‌زاده تصریح کرد: در خصوص حمل زباله و جابه‌جایی آن اقدامات خوبی انجام شده که یکی از موارد مربوط به جمع‌آوری نخاله‌های جنب ساختمان سازمان قطار شهری واقع در خیابان کاوه بود که در یک شیفت‌کاری حدود دو هزار سرویس حمل نخاله به سمت گردنه زینل انجام شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری نخاله‌های جنب جمعه بازار بعثت که مورد درخواست بسیاری از شهروندان بود، با پنج هزار سرویس انجام شد، گفت: با توجه به عمر بالای ماشین‌آلات این سازمان افزایش تجهیزات برای این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای نخستین بار در بودجه سال جاری ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان در نظر گرفته شده که پنج میلیارد تومان از بودجه سازمان و هشت میلیارد تومان از سوی شهرداری مرکزی تامین شده است.

وی با بیان اینکه خرید جرثقیل ۱۰ تنی برای سازمان خدمات موتوری در مرحله مناقصه است و در اولین فرصت خریداری و به تجهیزات سازمان اضافه خواهد شد، افزود: جرثقیل۱۰ تنی در حوادثی همچون سقوط تنه درخت یا موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظام‌زاده تصریح کرد: ۱۰ دستگاه خودرو برای حمل پسماند تر و دو دستگاه بیل بکهو نیز تا پایان سال خریداری و به تجهیزات سازمان خدمات موتوری اضافه خواهد شد.

کد خبر 405745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.