بازگشایی معابر شهری اراک همزمان با آغاز بارندگی‌ها

مدیر امور شهر شهرداری اراک گفت: همزمان با آغاز بارندگی‌ها از شب گذشته تمامی نیروها و تجهیزات زمستانه که به حالت آماده باش بودند، آغاز به فعالیت برف روبی و یخ زدایی از معابر شهری با اولویت مسیرهای پرتردد، سطوح شیب دار، تقاطع های غیرهمسطح و کمربندی ها کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین ساده وند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ساعت سه بامداد امروز و با شدت بارش برف، عملیات برف روبی معابر با استفاده از ۱۵ دستگاه برف روب همچون کامیون تیغه دار، گریدر، لودر آغاز و تا ساعت ۸ صبح نیز پاکسازی و بازگشایی تمامی معابر اصلی و درجه دو شهر ادامه پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات برف روبی امروز پنج دستگاه نمک پاش مکانیزه به صورت مرتب کمربندی‌ها و بلوار کربلا تا گردنه سیبک را به صورت کامل مورد پوشش قرار دادند.

مدیر امور شهر شهرداری اراک عنوان کرد: تمامی نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز با برنامه ریزی مشخص از ساعت سه صبح، نسبت به یخ زدایی و برف روبی معابر شهر صنعتی و همچنین برف تکانی درختان سطح شهر اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز نیز ۱۵۰ نیروی خدمات شهری و قبل از حضور شهروندان در سطح شهر، در حال پاکسازی و برف روبی معابر درجه دو شهر اراک هستند، گفت: توزیع کیسه های بسته بندی ماسه و نمک در مدارس سطح شهر از دیگر اقدامات عوامل اجرایی ستاد زمستانه شهرداری اراک است.

ساده وند تصریح کرد: وظیفه شهرداری اراک کسب رضایتمندی شهروندان و نیز مهیا ساختن شرایط مناسب در هنگام بارش برف و باران جهت تسهیل در تردد شهروندان است و قطعا در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 405737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.