نوسان ۱۰ درجه ای دما در کلانشهر اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت امواج ناپایدار بارشی در استان، گفت: روز چهارشنبه با استقرار جوی پایدار در استان، کاهش محسوس دما را در بسیاری از مناطق استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در استان طی امروز، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت بارش برف و مه آلودگی پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته در استان اصفهان جوی پایدار و کاهش محسوس دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش ها از خوانسار با میانگین ۷.۹ میلی متر گزارش شده است؛ همچنین در اصفهان دو دهم میلی متر بارش ثبت شد.

عزتیان با بیان اینکه دمای هوا در بسیاری از مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی گراد سردتر می شود، اضافه کرد: بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خواهند بود.

وی با اشاره به احتمال لغزندگی جاده های استان و کاهش دید، به شهروندان توصیه کرد: احتیاط در هنگام تردد و تجهیز به وسایل زمستانی هنگام عبور از مناطق کوهستانی و همچنین مدیریت حامل های انرژی ضروری است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به پنج درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 405734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.