آزمون طرح شناسایی مدیران آینده جمعه برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری دو آزمون "طرح شناسایی مدیران آینده" و "پزشکان متخصص" در روز جمعه ۲۷ دی ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش کشور، آزمون "طرح شناسایی مدیران آینده" سازمان تامین اجتماعی در صبح روز جمعه ۲۷ دیماه در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود. به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، این آزمون با رقابت هفت هزار و ۱۰۷ داوطلب که ۵ هزار و ۳۲۹ آن‌ها مرد و مابقی زن هستند برگزار خواهد شد.

آزمون پزشکان متخصص نیز در قالب هفتمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با حضور ۲۹۳ داوطلب که ۱۴۳ نفر آن‌ها زن و مابقی مرد هستند، روز جمعه ۲۷ دی در ۲۲ مرکز استان سراسر کشور برگزار می‌شود؛ کارت شرکت در هر دو آزمون فوق از امروز، سه‌شنبه ۲۴ دی ماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می‌گیرد.

کلیه داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

کد خبر 405727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.