توسعه بسترهای سرمایه‌گذاری در بویین‌میاندشت

شهردار بویین میاندشت با بیان اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر تاکنون مغفول مانده است، گفت: شهرداری آمادگی کامل برای همکاری با سرمایه‌گذاران را دارد، اما تاکنون تعداد کمی برای این موضوع مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا سپیانی با بیان به اینکه شهرداری بویین میاندشت طرح‌هایی را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی معرفی کرده است، اظهار کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در این شهر فراهم شده است، اما در سال‌های گذشته چندان روی این توانمندی‌ها کار نشد.

وی با بیان اینکه شهر بویین میاندشت، دروازه ورودی از سمت غرب استان اصفهان و شاهراه دسترسی به استان‌های غربی و جنوبی کشور است و از این نظر موقعیت استراتژیکی دارد، تصریح کرد: از جمله زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر وجود مکان‌های اقامتی، گردشگری و تفریحی و هتل است به همین دلیل سازمان همیاری شهرداری‌های کشور می‌تواند در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد و طرح‌های جدیدی اجرا کند.

شهردار بویین میاندشت با اشاره به دیگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر، ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری در این شهر می‌توان به امکان تبدیل حمام بویین میاندشت به چایخانه سنتی، تبدیل تپه تاریخی این شهر به سایت موزه، تبدیل دست‌کنده‌های شهر به شهر زیرزمینی و تبدیل پارک جنگلی آن به کمپ گردشگری اشاره کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 405724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.