معضل آبگرفتگی برخی معابر شهر یزد رفع شده است

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار یزد در خصوص آبگرفتگی معابر شهر گفت: اقدامات لازم در معابری که دچار آبگرفتگی پس از بارندگی می شوند، انجام شده است.

محمود دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آبگرفتگی معابر در بارندگی‌ها میدان همافر، خیابان غدیر در حسن آباد، ضلع جنوبی میدان صنعت، انتهای بلوار جمهوری و کوچه سعدی در خیابان مهدی را بیشتر تحت تاثیر قرار داده که اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شده است.

وی افزود: کانال کشی، اصلاح و مرمت جوی و زیرسازی مجدد باند کندرو در میدان همافر انجام شده است و کانال کشی و احداث جوی‌های جدید در انتهای بلوار جمهوری نیز در حال انجام است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار یزد از انجام عملیات حفر چاه جذبی، اصلاح زیرسازی، جمع آوری آسفالت موجود و لوله گذاری برای رفع آبگرفتگی در خیابان غدیر حسن آباد خبر داد. 

دهقان تصریح کرد: ۱۰۰ متر لوله گذاری در تقاطع بلوار شهید رجایی به دولت آباد و ۹۵ متر اصلاح آسفالت و ۴۰ متر کانال کشی در ضلع جنوبی میدان آرمان انجام شده است.

وی گفت: در میدان حسین زاده انتهای بلوار شیخ کلینی با ۲۵۰ متر اصلاح آسفالت و ۴۰ متر لوله گذاری معضل آبگرفتگی رفع شده است.

کد خبر 405722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.