تشدید برخورد با تخلیه غیرقانونی نخاله‌های ساختمانی در کاشمر

معاون خدمات شهری شهردار کاشمر گفت: پس از تصویب طرح برخورد با افرادی که اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل‌های غیرمجاز می‌کنند مقرر شد در محل های مختلف دوربین نصب شود.

به گزارش ایمنا، علی صمیمی با بیان اینکه تاکنون دوربین‌هایی در انتهای بلوار تعاون و میدان کارگر نصب شده است، اظهار کرد: برای اجرای کامل این طرح بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار لازم است.

وی افزود: با اجرای این طرح افرادی که در ساعات غیر اداری، شب و ایام تعطیل اقدام به تخلیه نخاله بنّایی می‌کنند شناسایی و با آنها برخورد قانونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کاشمر تصریح کرد: با وجود اینکه سال گذشته در مکان‌هایی که تخلیه نخاله ساختمانی انجام شده بود به طور کامل جمع‌آوری شد، اما همچنان افرادی اقدام به تخلیه غیر قانونی نخاله ساختمانی می‌کنند.

صمیمی افزود: در ۱۰ روز آینده تمامی دوربین‌ها نصب و کنترل بهتری بر متخلفانی که اقدام به تخلیه نخاله بنایی می‌کنند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه از زمانی که مرحله پنجم  مسکن مهر ساخته شده حجم بسیار زیادی نخاله ساختمانی در انتهای بلوار تعاون تخلیه شده است.

معاون خدمات شهری شهردار کاشمر اظهار کرد: برای انتقال این حجم نخاله به بیش از ۱۰ هزار کامیون نیاز است، بنابراین از آنجا که امکان این کار وجود ندارد فقط توانستیم محل دپوی نخاله را تسطیح و با ایجاد ارتفاعی بیش از یک متر، از ورود ماشین‌ها به منطقه جلوگیری کنیم.

صمیمی عنوان کرد: تاکنون دو سوم حجم نخاله‌های ساختمانی انتهای بلوار تعاون پاک سازی شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 405710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.