ابطال کارت سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه فعالیت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز اجرای طرح شناسایی و ابطال کارت سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه معتبر خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی تاکسیرانان شهر کرمانشاه برای فعالیت باید دارای پروانه معتبر باشند و کارت سوخت تنها برای تاکسیرانانی که فعالیت مستمر دارند و مورد تایید سازمان تاکسیرانی هستند، قابل استفاده است.

وی ادامه داد: طرح شناسایی و ابطال کارت سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه تاکسیرانی و یا فاقد اعتبار به منظور ساماندهی و انتظام‌بخشی ناوگان تاکسیرانی به اجرا درآمده است.

سلیمانی داشتن پروانه فعالیت و دارای اعتبار تاکسیرانی را الزام اساسی این حرفه برشمرد و تصریح کرد: این سازمان مالکین تاکسی‌های فاقد پروانه و یا فاقد اعتبار تاکسیرانی را به عنوان تاکسی غیرمجاز دانسته و در همین راستا در تلاش هستیم با شناسایی این دسته از رانندگان نسبت به توقیف و ابطال کارت سوخت آنان اقدام لازم به عمل آوریم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: مالکین و رانندگان تاکسی‌ها، باید قبل از انقضای پروانه در اسرع وقت جهت دریافت و تمدید پروانه فعالیت به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که سهمیه‌ بنزینی که برای تاکسی‌ها در نظر گرفته شده، به اندازه کافی بوده و تاکنون اعتراض و شکایتی در این زمینه از تاکسیرانان دریافت نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: البته سهمیه برخی تاکسی‌ها از جمله تاکسی‌های دوگانه‌سوز از ۲۳۰ لیتر به ۲۵۰ لیتر افزایش یافته و سهمیه تاکسی‌های تک سوز نیز حدود ۴۰۰ لیتر بود.

سلیمانی اضافه کرد: بیش از ۹۵ درصد تاکسی‌هایی که در کرمانشاه فعالیت دارند دوگانه‌سوز هستند و قرار است خودروهای آژانس‌های تاکسی تلفنی نیز دوگانه‌سوز شوند که دستورالعمل و شیوه دوگانه‌سوز شدن آن‌ها نیز توسط ستاد سوخت اعلام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در خصوص نرخ کرایه تاکسی پس از افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی آن، اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی‌ها در شهر کرمانشاه هیچ تغییری نکرده و همین میزان تا پایان سال ادامه دارد.

کد خبر 405696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.